Известие

Collapse
No announcement yet.

Общи приказки 166

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Важното е,че всичко е завършило добре и е в плюс,че си присъствал на цялата интервенция

    Comment


    • Здравейте,
      тъй като търсим 16" джанти за една 166 фейслифт с големите спирачни апарати , имам едно запитване . Знам , че оригиналните 16" с многото кръгове са два модела , от които само единия става на 4 буталното брембо . Интересува ме някой знае ли с какво ЕТ са , понеже продавачите не са много наясно кой модел точно продават . Става дума за тези от снимката по-долу от 166 V6. Също така дали има метални джанти 16" , които да стават за този апарат

      Предлагат се тези джанти , на които пишело само 41 , без буквите ET http://www.mobile.bg/w1352038964833907
      Attached Files
      Last edited by RoMeO_156_GTA; d.m.y г., 18:21.
      Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v Distinctive
      Fiat Punto Mk1 1.2 Fire
      Ex: BMW E61 530 Xi

      Comment


      • Колеги, някой имал ли е проблем със запотяването на предния прозорец и то само от страната на шофьора?В смисъл, че на другото място се оправя за минути да не кажа за секунди , а частта от към шофьора много бавно.От всички въздуховоди си духа нормално и няма значение дали е на климатик или парно.
        Алфа...всичко друго е компромис!
        http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
        Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
        Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща

        Comment


        • И още едно питане - понеже термостата ми е за смяна и тук колега от форума ми предлага само че неговата е 98 година , а моята 99 и двете са 2.0 ТС - дали ще има разлика?
          Алфа...всичко друго е компромис!
          http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
          Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
          Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща

          Comment


          • Първоначално публикувано от RoMeO_156_GTA Покажи съобщение
            Здравейте,
            тъй като търсим 16" джанти за една 166 фейслифт с големите спирачни апарати , имам едно запитване . Знам , че оригиналните 16" с многото кръгове са два модела , от които само единия става на 4 буталното брембо . Интересува ме някой знае ли с какво ЕТ са , понеже продавачите не са много наясно кой модел точно продават . Става дума за тези от снимката по-долу от 166 V6. Също така дали има метални джанти 16" , които да стават за този апарат

            Предлагат се тези джанти , на които пишело само 41 , без буквите ET http://www.mobile.bg/w1352038964833907
            ЕТ е еднакво,различават се само по вдлъбнатата среда,и по това че едните се водят полирани.Обикновени "железарки" не може да станат на брембото.
            Тоест,на твоите снимки..от ляво става за всички 2.0 бензин и всички дизелови с обикновени апарати.От дясно стават за всички 166 с брембовци.

            Първоначално публикувано от Tasho Покажи съобщение
            И още едно питане - понеже термостата ми е за смяна и тук колега от форума ми предлага само че неговата е 98 година , а моята 99 и двете са 2.0 ТС - дали ще има разлика?
            нямат разлика
            Last edited by Linkestis; d.m.y г., 20:11.
            sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

            Comment


            • Колеги, на предно ляво колело ли трябва да е накладката с датчика за износване?


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • И на двете трябва да има
                sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                Comment


                • Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
                  И на двете трябва да има
                  Имам някакви смътни спомени, че съм чел някъде, че е само на едното предно, но вероятно греша. Онзи ден като бях свалил предно ляво, забелязах едно тънко гофрирано маркуче в което имаше остатъци от тънко кабелче, накълцано през 5 см.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • На двете вътрешни накладки на двете колела трябва да имаш по един датчик.Иначе да,гофрирания шлаух ти е за кабела на датчика
                    sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от Tasho Покажи съобщение
                      И още едно питане - понеже термостата ми е за смяна и тук колега от форума ми предлага само че неговата е 98 година , а моята 99 и двете са 2.0 ТС - дали ще има разлика?
                      Лично мое мнение,ако е втора употреба не се занимавай.Купувай нов!

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
                        На двете вътрешни накладки на двете колела трябва да имаш по един датчик.Иначе да,гофрирания шлаух ти е за кабела на датчика
                        Благодаря!

                        Като се пооправи времето ще ги възстановя с читави силиконови проводници.



                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
                          ЕТ е еднакво,различават се само по вдлъбнатата среда,и по това че едните се водят полирани.Обикновени "железарки" не може да станат на брембото.
                          Тоест,на твоите снимки..от ляво става за всички 2.0 бензин и всички дизелови с обикновени апарати.От дясно стават за всички 166 с брембовци
                          Благодаря за информацията . Значи са все с ЕТ 41 и ще е трудно да се намерят , понеже по моргите правят разлика предимно по ЕТ. Все си мислех , че тези от първата снимка са със същата форма като вторите , само където са боядисани . Не като на по-популярните стандартни от 10 и 16 клапановите мотори - на третата снимка по-долу . За стоманените правилно съм мислел , но надеждата умира последна
                          Някой ако продава 16" полираните да се обажда
                          Attached Files
                          Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v Distinctive
                          Fiat Punto Mk1 1.2 Fire
                          Ex: BMW E61 530 Xi

                          Comment


                          • Колеги по какво различавате алфите 2002 от 2003 по снимки Знам че първата е 140коня а втората 150 но виждайки снимки по какво се отличават?
                            ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от iveli Покажи съобщение
                              Колеги по какво различавате алфите 2002 от 2003 по снимки Знам че първата е 140коня а втората 150 но виждайки снимки по какво се отличават?
                              Аз ги различавам по воланите и скоростния лост. На 150 коня волана и лоста са от две части кожа, докато при 140 изглеждат от една (може да бъркам).

                              Ето една 140-ка:


                              И една 150-ка:


                              Тези, с дървото - незнам

                              Освен това, под предния капак трябва да има ламаринка с номера на двигателя - 839A6.000 - 140, 841C000 - 150.
                              Last edited by vladev; d.m.y г., 09:20.
                              Subaru Legacy 3.0R
                              Ex: Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD 140+bhp
                              sigpic

                              Comment


                              • Към колегата които пита за джантите....железните джанти стават за брембо апарати....ето доказателство
                                http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...s&slink=1embk0
                                http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...s&slink=1embk0
                                и двете коли са с брембо и лично съм ги виждал с очите си....
                                Снимките които си показал по горе на джантите всичките стават за брембо...просто едните са полирани и се слаган на по старите модели които се водят СУПЕР а другите са от фейстлифта...Полираните джанти са съвсем малко по широки ако не се лъжа утре мога да погледна за да съм на 100 прцента сигурен в това което казвам за ширината.....

                                ---------- Post added at 21:30 ---------- Previous post was at 21:26 ----------

                                Опа сега виждам и линк в които има 3 снимки на 3-тата снимка джантите не стават за брембо....
                                Познават се по самите болтове...забележете при едните болтовете колко са изпъкнали а при другите са навътре!
                                5 Ланчии зад гърба си!
                                И една Alfa 166 със смесени чуства засега!

                                Comment

                                Working...
                                X